Radnice
S platností od 15. 2. 2021 jsou úřední hodiny městského obvodu Ostrava-Jih stanoveny takto:
- úřední hodiny pro styk s veřejností jsou stanoveny na
pondělí a středa 8.00 - 12.00 hodin a 13.00 - 17.00 hodin,
(každou první středu v měsíci je úřední doba prodloužena do 18,00 hodin)
odbor správních činností (matrika, ohlašovna, Czech Point, ověřování podpisů a kopie listin) kromě stávajících časů navíc čtvrtek 8 - 11.30 a 12.30 - 16.00 hodin - Úřední hodiny podatelny pro veřejnost, která se nachází na pracovišti informací:
Pondělí, středa, čtvrtek 8 - 17 hodin
Úterý 8 - 15 hodin
Pátek 8 - 13 hodin
-
Klienti, kteří nepožadují potvrzení podání, mohou toto odložit ve schránce v prostorách vrátnice budovy A
-
Při pohybu v prostorách úřadu je třeba dbát zvýšených hygienických opatření (dodržovat 3R - nosit roušku nebo respirátor, dezinfikovat si ruce a dodržovat rozestupy).
Správní činnost
(matrika, ohlašovna, Czech POINT, ověřování podpisu a kopie listiny)
Pondělí, středa a čtvrtek: | 8:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 |
Podatelna
Pondělí | 8:00 - 17:00 |
Úterý | 8:00 - 15:00 |
Středa | 8:00 - 17:00 |
Čtvrtek | 8:00 - 17:00 |
Pátek | 8:00 - 13:00 |
Upozornění:
Každou první středu v měsíci je úřední doba prodloužena do 18:00
Centrální spojovatelka:
599 444 444
Adresa:
Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka
IČ: 00845451
DIČ: CZ00845451
Datová schránka:
Městský obvod Ostrava-Jih
IDDS: 2s3brdz
Elektronická podatelna:
E-mail: posta@ovajih.cz
Tato podatelna přijímá také podání opatřená elektronickým podpisem.
Redakce Jižních listů: jizni.listy@ovajih.cz