Radnice

Základní informace o provozu ÚMOb

V návaznosti na usnesení Vlády České republiky č. 994 ze dne 8. října 2020 prosíme o respektování aktuálních opatření při návštěvě Úřadu městského obvodu Ostrava-Jih

  1. úřední hodiny pro styk s veřejností jsou v tomto období stanoveny na pondělí 8 - 13 hodin a středu 12 - 17 hodin,
  2. úřední hodiny podatelny zůstávají beze změny
  3. podatelna pro veřejnost se nachází na informacích,
  4. klienti, kteří nepožadují potvrzení podání, mohou toto odložit ve schránce v prostorách vrátnice budovy A,
  5. objednaní klienti s potvrzeným termínem schůzky se mohou dostavit bez omezení,
  6. při pohybu v prostorách úřadu je třeba dbát zvýšených hygienických opatření (dodržovat 3R - nosit roušku nebo respirátor, dezinfikovat si ruce a dodržovat rozestupy).

Úřední hodiny

Pondělí a středa:  8:00 - 12:00  13:00 - 17:00

 

Správní činnost

(matrika, ohlašovna, Czech POINT, ověřování podpisu a kopie listiny)

Pondělí a středa:  8:00 - 12:00 13:00 - 17:00 
Čtvrtek: 8:00 - 11:30 12:30 - 16:00

 

Podatelna

 

Pokladna

Pondělí a středa:  8:00 - 12:00 13:00 - 17:00 
Úterý a Čtvrtek: 8:00 - 11:30 12:30 - 14:00
Pátek:  8:00 - 12:00 

 

Upozornění:

Každou první středu v měsíci je úřední doba prodloužena do 18:00

 

Centrální spojovatelka:

599 444 444

 

Adresa:

Horní 791/3
700 30 Ostrava-Hrabůvka

IČ: 00845451
DIČ: CZ00845451

 

Datová schránka:

Městský obvod Ostrava-Jih
IDDS: 2s3brdz

 

Elektronická podatelna:

E-mail: posta@ovajih.cz
Tato podatelna přijímá také podání opatřená elektronickým podpisem.


Redakce Jižních listů: jizni.listy@ovajih.cz