Akord & Poklad, s.r.o., hledá vizuální identitu
Společnost Akord & Poklad, s.r.o., mění svou vizuální identitu. I proto by měli zbystřit všichni grafici či majitelé designových studií, kteří rádi soutěží.
Zmíněná dvě kulturní a společenská centra fungují pod jedním vedením a hlavičkou společně od roku 2018. Porubský Poklad momentálně prochází rekonstrukcí, ale po zahájení činnosti (červen 2021) se z obou společenských center stanou „parťáci“. A to jak pro kulturní, tak pro obchodní aktivity. Společnost se tedy rozhodla vyhlásit soutěž na vypracování vizuální identity.
Jaké jsou požadavky? Nová vizuální identita by měla doplňovat stávající logo společnosti. Měla by být nadčasová a odlišitelná od značek a logotypů ostatních kulturních institucí v Moravskoslezském kraji. Vyhlašovatel žádá o jednotný vizuální styl pro obě kulturní střediska, zároveň však o zachování současného barevného konceptu. Cílem je tak vytvořit funkční, uživatelsky přívětivou a reprezentativní vizuální identitu.
Účastníkem této veřejné, anonymní, jednokolové soutěže, která probíhá do konce března, může být fyzická i právnická osoba. Stačí řádně vyplnit přihlášku a dodržet všechny podmínky soutěže.
Více informací najdete na www.dk-akord.cz/soutez. V průběhu soutěže se účastníci mohou obracet s dotazy na e-mail: soutez@akord-poklad.cz.