Provoz radnice

21/10 2020

Od středy 9. 12. 2020 došlo k rozšíření úředních hodin na vybraných pracovištích Úřadu městského obvodu Ostrava-Jih, kdy pokladny, matrika, CzechPoint, ohlašovna a evidence obyvatel budou mít úřední hodiny prodloužené v pondělí a středu na celý den (s výjimkou hodinové přestávky mezi 12. a 13. hodinou).

Provoz radnice

Konkrétně pak od tohoto dne platí tato opatření:

1) úřední hodiny pro styk s veřejností jsou v tomto období stanoveny na pondělí 8 - 13 hodin a středu 12 - 17 hodin,

2) rozšířené úřední hodiny na pracovištích pokladny, agendy matriky, CzechPointu, ohlašovny a evidence obyvatel jsou stanoveny na:

pondělí 8.00 - 12.00 hodin a od 13.00 - 17.00 hodin , středa 8.00 - 12.00 hodin a od 13.00 - 17.00 hodin

3) úřední hodiny podatelny zůstávají beze změny viz https://ovajih.ostrava.cz/cs/radnice

4) podatelna pro veřejnost se nachází na informacích,

5) klienti, kteří nepožadují potvrzení podání, mohou toto odložit ve schránce v prostorách vrátnice budovy A,

6) objednaní klienti s potvrzeným termínem schůzky se mohou dostavit ve stanovený termín i mimo nově vymezené úřední hodiny,

7) při pohybu v prostorách úřadu je třeba dbát zvýšených hygienických opatření (dodržovat 3R - nosit roušku nebo respirátor, dezinfikovat si ruce a dodržovat rozestupy).

 

Děkujeme. Přejeme pevné zdraví a úspěšný vstup do nového roku 🍀