Provoz radnice platný od pondělí 8. 2. 2021
Konkrétně pak od tohoto dne platí tato opatření:
1) úřední hodiny pro styk s veřejností jsou v tomto období stanoveny na pondělí 8 - 13 hodin a středu 12 - 17 hodin,
2) úřední hodiny podatelny zůstávají beze změny viz https://ovajih.ostrava.cz/cs/radnice
3) podatelna pro veřejnost se nachází na informacích,
4) klienti, kteří nepožadují potvrzení podání, mohou toto odložit ve schránce v prostorách vrátnice budovy A,
5) objednaní klienti s potvrzeným termínem schůzky se mohou dostavit ve stanovený termín i mimo nově vymezené úřední hodiny,
6) při pohybu v prostorách úřadu je třeba dbát zvýšených hygienických opatření (dodržovat 3R - nosit roušku nebo respirátor, dezinfikovat si ruce a dodržovat rozestupy).
Děkujeme. Přejeme pevné zdraví a úspěšný vstup do nového roku 🍀