OZO nabízí své služby přes e-shop

6/9 2019

Odpadová společnost OZO Ostrava opět vyšla vstříc svým klientům. Tentokrát jde o e-shop na firemních webových stránkách, jehož prostřednictvím si mohou zájemci objednat vybrané komerční služby. K většímu komfortu a pohodlí objednávajících přispívá i placení kartou.

OZO nabízí své služby přes e-shop

„Prostřednictvím elektronického objednávkového systému, který byl spuštěn začátkem letošního roku, si mohou občané objednat přistavení velkoobjemového kontejneru, vývoz žumpy či septiku, nákup většího množství kompostu nebo zeminového substrátu, a to včetně dopravy, a nebo odvoz objemného odpadu z domácnosti. Až donedávna přitom museli zájemci o většinu zmiňovaných služeb přijet přímo do provozovny v Ostravě-Kunčicích, kde podepsali smlouvu a zaplatili zálohu. A po provedení služby museli přijet opět, aby dořešili rozdíl mezi zálohou a skutečnou cenou služby. Tato možnost je tu i nadále, abychom vyšli vstříc také lidem, kteří nevyužívají internet. Ale kdo chce, může si nyní uvedené služby objednat i zaplatit z pohodlí domova. Cena je v tomto případě paušální, kupující platí kartou a poté už nic dalšího neřeší,“ říká Vladimíra Karasová, mluvčí společnosti OZO Ostrava, a dodává, že podle očekávání je v e-shopu prozatím největší zájem o přistavení velkoobjemových kontejnerů určených k likvidaci různého druhu stavebního či objemného odpadu.

Jedním z klientů, kteří tuto službu již několikrát využili, je Irena Mazumderová z Ostravy. „O tomto e-shopu jsem se dozvěděla na webu společnosti, když jsem při plánované rekonstrukci domu pátrala po možnosti přistavení kontejnerů na nebezpečný odpad,“ říká žena, která prostřednictvím e-shopu doposud objednala 17 kontejnerů o objemu 7 m³, z toho 10 na směsný stavební odpad, 4 na nebezpečný a 3  na suť. „Velkou výhodu v objednání této služby přes e-shop spatřuji v tom, že nemusím na pobočku se zálohou, můžu si přistavení i odvoz lépe naplánovat. Množství odpadu z rekonstrukce domu, která stále ještě pokračuje, je téměř nekonečné, takže vítám i to, že mohu kontejner naplnit opravdu natěsno a že – i když do něj naprší a odpad je tím pádem mnohem těžší – platím pevnou částku,“ pokračuje Irena Mazumderová, která vnímá e-shop společnosti OZO Ostrava jako přehledný a intuitivní. „Objednávka i platba probíhají rychle. Malou nevýhodu spatřuji jen v tom, že nelze objednat více kusů najednou, ale chápu, že to asi kapacitně není možné. Kdyby tomu tak bylo, všechny kontejnery by asi v květnu byly u nás,“ usmívá se a kladně hodnotí celkově bezchybný průběh realizace objednávky. „Paní na dispečinku byly velmi vstřícné a také řidiči byli velice šikovní a ochotní,“ uzavírá.

Počet těch, kteří elektronický objednávkový systém společnosti OZO Ostrava využívají, postupně narůstá. Do 31. srpna letošního roku bylo prostřednictví e-shopu zrealizováno 60 objednávek. Největší zájem byl o velkoobjemové kontejnery – celkem 35 objednávek.  Objednána byla i cisterna na vývoz žumpy nebo septiku, čtyřikrát byl zakoupen kompost s dovozem na místo určení a dvanáctkrát zeminový substrát. V osmi případech šlo o odvezení nábytku z místa bydliště, tedy službu určenou občanům Ostravy, kteří sami nemají možnost dopravit objemné odpady z domácnosti do sběrných dvorů.

Přístup na e-shop je z adresy eshop.ozoostrava.cz, na kterou lze vstoupit i po načtení QR kódu.