Radnice poptává technický dozor na stavby

21/3 2018

Městský obvod Ostrava-Jih zahájil v pondělí 19. 3. 2018 příjem žádostí o účast v nákupním systému dodavatelů, kteří mají zájem v letech 2018-2020 vykonávat pro městský obvod stavebně technický dozor při realizaci stavebních prací. Celkem půjde o zakázky v plánovaném finančním objemu téměř 10,4 miliónů korun.

Radnice poptává technický dozor na stavby

Technický dozor na stavbách

Zapojení dodavatelů do transparentního nákupního systému probíhá ve dvou krocích. Prvním je registrace dodavatele na adrese zakazky.ovajih.cz, pokud tak již dodavatel neučinil v minulosti. V rámci registrace postačí vyplnit základní identifikační údaje včetně emailové adresy, na kterou pak budou dodavateli doručovány aktuální poptávky na výkon technického dozoru v průběhu následujících let. Nezbytné je učinit také krok druhý, a to zaslat tzv. žádost o účast v nákupním systému zadavateli veřejných zakázek, a to nejpozději do 3. května 2018, do 10:00 hod. Formulář žádosti o účast včetně příloh dodavatelé naleznou opět na adrese zakazky.ovajih.cz v sekci DNS.

Zajistit si účast v nákupním systému je velmi snadné, přesto je k podpoře dodavatelů připraven praktický seminář seznamující s procesem registrace a postupem při podání žádosti o účast, krok za krokem. Konat se bude ve čtvrtek 19. dubna 2018 od 10:00 hod. v počítačové učebně (4. patro budovy A) na radnici Ostrava-Jih. Pokud si zájemce přinese vlastní notebook, může se na místě přímo zaregistrovat.

S ohledem na omezenou kapacitu prostor je nutné se přihlásit minimálně jeden den předem na oddělení veřejných zakázek u Renáty Ručkové, na tel.: 599 430 452 nebo e-mailu: renata.ruckova@ovajih.cz. Na uvedených kontaktech je možno také získat bližší informace.