Technický dozor investora za 10,4 milionů korun zadá radnice Jihu prostřednictvím dynamického nákupního systému

20/3 2018

Městský obvod Ostrava-Jih zahájil v pondělí 19. 3. 2018 příjem žádostí o účast v nákupním systému dodavatelů, kteří mají zájem v letech 2018-2020 vykonávat pro městský obvod stavebně technický dozor při realizaci stavebních prací. Celkem půjde o zakázky v plánovaném finančním objemu téměř 10,4 miliónů korun.

Technický dozor investora za 10,4 milionů korun zadá radnice Jihu prostřednictvím dynamického nákupního systému

Ostrava-Jih

Zapojení dodavatelů do transparentního nákupního systému probíhá ve dvou krocích. Prvním je registrace dodavatele na adrese zakazky.ovajih.cz, pokud tak již dodavatel neučinil v minulosti. V rámci registrace postačí vyplnit základní identifikační údaje včetně emailové adresy, na kterou pak budou dodavateli doručovány aktuální poptávky na výkon technického dozoru v průběhu následujících let. Nezbytné je učinit také krok druhý, a to zaslat tzv. žádost o účast v nákupním systému zadavateli veřejných zakázek, a to nejpozději do 3. května 2018, do 10:00 hod. Formulář žádosti o účast včetně příloh dodavatelé naleznou opět na adrese zakazky.ovajih.cz v sekci DNS.

Zajistit si účast v nákupním systému je velmi snadné, přesto je k podpoře dodavatelů připraven praktický seminář seznamující s procesem registrace a postupem při podání žádosti o účast, krok za krokem. Konat se bude ve čtvrtek 19. dubna 2018 od 10:00 hod. v počítačové učebně (4. patro budovy A) na radnici Ostrava-Jih. Pokud si zájemce přinese vlastní notebook, může se na místě přímo zaregistrovat.

S ohledem na omezenou kapacitu prostor je nutné se přihlásit minimálně jeden den předem na oddělení veřejných zakázek u Renáty Ručkové, na tel.: 599 430 452 nebo e-mailu: renata.ruckova@ovajih.cz. Na uvedených kontaktech je možno také získat bližší informace.