Nájemní smlouvy
Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení
-
Označení - pojmenování - životní situace
Nájemní smlouvy
-
Základní informace k životní situaci
Jde o nájemní smlouvy za účelem:
- zřízení a užívání přístupu a vjezdu,
- umístění parkovacího místa,
- zřízení a provozování restaurační zahrádky,
- umístění reklamy,
- zahrady,
- pozemku pod stavbou,
- jiný účel.
Spočívá-li řešení životní situace v uzavření smlouvy, jedná se i o smlouvy o smlouvách budoucích.
-
Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)
- Fyzická osoba starší 18 let (způsobilá k právním úkonům) nebo jí pověřená osoba na základě plné moci
- Právnická osoba
-
Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Podání písemné žádosti, která bude obsahovat:
- základní údaje o žadateli
- situační snímek se zákresem a okótováním umístění požadavku
- telefonní kontakt popř. e-mailovou adresu
- plnou moc (pokud jde o zastupování žadatele na základě plné moci)
-
Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
Podáním písemné žádosti.
-
Na které instituci životní situaci řešit
Úřad městského obvodu Ostrava - Jih, Horní 3, 700 30 Ostrava - Hrabůvka, odbor majetkový
-
Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit
Tuto situaci můžete řešit v úředních hodinách na Úřadě městského obvodu Ostrava - Jih, Horní 3, 700 30 Ostrava - Hrabůvka, odbor majetkový, oddělení smluvních vztahů
Renáta Mahrová
referent majetkové správy 05+420599430466 114 / Radnice, budova A Pavla Šimáčková
referent majetkové správy 04+420599430257 111 / Radnice, budova A Monika Ulrichová
referent majetkové správy 06+420599430225 115 / Radnice, budova A -
Jaké doklady je nutné mít s sebou
- Základní údaje o žadateli
- Situační snímek se zákresem požadavku
- Telefonní kontakt, popř. e-mailovou adresu
- Plnou moc (pokud jde o zastupování žadatele na základě plné moci)
-
Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Žádost o pronájem pozemku.
Lze podat i neformalizovanou písemnou žádost. -
Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
Podání žádosti je bezplatné.
-
Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty nelze jednoznačně stanovit. Jsou závislé na jednání orgánů městského obvodu, popř. města.
-
Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Odbory městského obvodu, v případě potřeby odbory Magistrátu města Ostravy.
-
Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou po žadateli požadovány.
-
Elektronická služba, kterou lze využít
Podání žádosti je možné řešit elektronickou poštou.
-
Podle kterého právního předpisu se postupuje
Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
Obecně závazná vyhláška statutárního města Ostravy č. 14/2013, Statut města Ostravy, ve znění pozdějších změn a doplňků -
Jaké jsou související předpisy
-
Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Opravné prostředky se neuplatňují, konečné rozhodnutí spadá do kompetence rady městského obvodu.
-
Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Uplatňují se smluvní sankce sjednané ve smlouvách.
-
Nejčastější dotazy na toto téma a odpovědi na ně
-
Další související informace
-
Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
-
Kontaktní osoba
-
Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
-
Popis byl naposledy aktualizován
15.04.2016
-
Datum konce platnosti popisu
Neuvedeno
-
Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace